نگهداری و تعمیرات بهرهور فراگیر (TPM)
ثبت نام بسته است
شرایط رویداد
- تعریف و اهداف مدیریت استراتژیک نگهداری و تعمیر و اهمیت ارتقای بهرهوری درانجام امور نت
- انتظارات روبهرشد از نگهداری و تعمیر طی ادوار زمانی مختلف
- روند تکاملی استراتژیهای نگهداری و تعمیر در پاسخ به انتظارات روبهرشد و ارتقای بهرهوری
- تعریف و اهداف استراتژی نگهداری بهرهور (Productive Maintenance)
- تعریف و اهداف نگهداری/تولید بهرهور فراگیر (TPM)
- تفاوتهای TPM و PM
- TPM و ۵S
- سازمان یادگیرنده (Learning Organization) و TPM
- ارکان TPM و تشریح مفهوم مدیریت مشارکتی فراگیر در TPM (Total Participative Management)
- خطمشی TPM و ارتباط تولید ناب (Lean Manufacturing) با TPM
- نگهداری خودگردان (Autonomous Maintenance) و ارتباط آن با TPM
- نقش اپراتورها و پرسنل نگهداری در TPM
- موارد مورد توجه در TPM فراتر از موضوع نگهداری و تعمیر تجهیزات
- TPM در امور اداری
- شرح وظایف گروههای TPM
- شاخصهای سنجش اثربخشی TPM
- عوامل کلیدی موفّقیت در TPM
- فازبندی لازم جهت اجرا و پیادهسازی TPM